loading...
akhlagh
akhlagh بازدید : 228 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش حرفه ای 3DS Studio Max

مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max شرکت Gnomon

بیش از 70 ساعت آموزش جامع و حرفه ای همراه با برترین پلاگین ها !

محتویات این بسته آموزشی جامع به این شرح است :
تمامی 14 دی وی دی و مبحث اصلی دی وی دی های اورجینال Gnomon Workshop که مشتمل بر55 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای 3DS Studio Max به صورت کاملا مالتی مدیا می باشد .
دو دی وی دی آموزشی مقدماتی و مدل سازی شرکت Lynda ! بیش از 23 ساعت آموزش مالتی مدیا !
کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز 3DS Studio Max نسخه های 6 تا 2009 - بیش از دویست پلاگین کمیاب و گرانقیمت !
نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk 3DS Studio Max 8 ، 9 و حتی 2008 و 2009 که همگی برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند و هیچ کاستی چه از لحاظ Tutorial و چه از لحاظ Sample ها ندارد، در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی !و ...


آموزش 3ds max 9,دانلود کتاب كتاب آموزش 3D Studio Max,آموزش حرفه ای 3Ds max,آموزش 3dmax9,دانلود اموزش 3dmax8,آموزش حرفه ای 3DS Studio Max.
akhlagh بازدید : 280 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش نقاشی چهره

توسط جان هوارد ساندن

در این مجموعه چگونگی طرح زدن از روی چهره یک فرد در طی 29 مرحله و کشیدن یک نقاشی بسیار زیبا به تصویر کشیده می شود. جان هوارد ساندن نقاش پرتره امريكايي با استفاده از رنگ روغن اجزای مختلف چهره یک زن را نقاشی می کند و شما می توانید با تماشای چند باره فیلم از روش کار آن الگو بگیرید.


آموزش نقاشی چهره آموزش نقاشی و طراحی، چهره، فیگور. معرفی اساتید آموزشگاه: بیوگرافی و گالری آثار سیاوش مهویس. صفحه اصلی | سیاوش مهویس. ● سیاوش مهویس
akhlagh بازدید : 522 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسیTell Me More


ابر نرم افزار آموزشی Tell Me More طی چند سال اخیر همواره عنوان برترین و قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در دنیا را با خود همراه داشته و توانسته طرفداران بیشماری را در سرتاسر دنیا به دلیل متد منحصر به فرد آموزشی خود کسب کند.
جدیدترین نسخه نرم افزار Tell Me More نسخه Tell Me More 9 Performance می باشد وجود نسخه کامل و جدید Tell Me More 9 Performance که به تازگی منتشر شده است و تفاوت های بسیاری با Tell Me More 9 Communication دارد نیز از ویژگی های این پکیج بی نظیر آموزش زبان انگلیسی است !
این پکیج متشكل از 7 دی وی دی و 1 سی دی است که شامل 2 دی وی دی Tell Me More 9، پنج دی وی دی Tell Me More 8 و 1 سی دی Tell Me More 2008 است !


پکیج کامل آموزش زبان انگلیسیTell Me More حتويات پكيج كامل آموزش زبان انگليسي Tell Me More Collection 2009 در يك نگاه: اين پكيج متشكل از 7 دي وي دي و 1 سي دي است كه شامل 2 دي وي دي Tell Me More...
akhlagh بازدید : 204 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش کامل زبان انگلیسیRosetta Stone

آموزش کامل زبان انگلیسی

با متدجدید رزتا استون

Rosetta Stone English Level 1, 2, 3 نام نسخه جدید مجموعه آموزشی زبان انگلیسی فوق العاده قدرتمند از کمپانی Rosetta Stone امريكاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالات متحده است.
نسخه جدید و ویرایش سوم این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است پیشرفت های عمده ای در قیاس با نسخه های پیشین کرده و روش آموزشی و محیط آموزشی به مراتب بهتر و کاربرپسند تر شده است .
بسته آموزشی زبان انگلیسی رزتا استون 3 در سه سطح و دارای آموزش های مجزا هر دو گویش انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی امریکایی است Rosetta Stone British-American English v3 Level 1, 2, 3 !


آموزش کامل زبان انگلیسیRosetta Stone آموزش کامل زبان انگلیسی Rosetta Stone, آموزش کامل زبان انگلیسی, با متدجدید رزتا استون, نام نسخه جدید مجموعه آموزشی زبان
akhlagh بازدید : 179 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند بهشت پرندگان

مستندي زيبا از مستند ساز معروف ديويد اتنبرو محصول 1996 از شبكه BBCدر مورد پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان در جنگلهاي استوايي و گرمسيري كه واقعا با زيبايي بي نظيرشان صحنه هاي بهشتي را خلق كرده اند. با تصاوير فوق العاده زيبا و ديدني زيباترين تصاوير از بديع ترين جنگل هاي جهان .عجيب ترين خلقتهاي خداوند را ببينيد كه توسط دوربين شكار شده اند. يكي از برترين آثار بزرگترين مستند ساز جهان ديويد اتنبرو . اگر ميخواهيد زيباترين و شگفت انگيز ترين پرنده هاي جهان را ببينيد اين مستند را تهيه كنيد.شما هم با اين مستند ساز بزرگ همراه شويد و به تماشاي بهشتي از پرندگان شگفت انگيز بنشينيد.شايد شما هم باورتان نشود اما اين پرندگان زيبا وجود دارند .بهشت دنيا را شما هم مي توانيد ببينيد.


مستند بهشت پرندگان
akhlagh بازدید : 207 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر

زير نويس فارسي

كودكي هيتلر
هيتلر دوران كودكي خود را در شهري مرزي بين اتريش و آلمان گذراند. در سن 12 سالگي پدرش را به طرز سخت و ناگهاني اي از دست داد. پدر آدولف در اثر سكته قلبي مرد. بعد از مرگ پدر به يك كليساي كاتوليك رفت تا كشيش كاتوليك شود. اما در سن 15سالگي مجبور شد به خاطر بيماري تنفسي ،كليسا را ترك كند. تا هفده سالگي در همان شهر ماند و پيش مادر و خواهر ناتني اش زندگي كرد. اما هنگامي كه 17 سال بيشتر نداشت، مادرش در اثر بيماري سرطان جان خود را از دست داد و...

گاهي هيتلر از طريق كشيدن طرحهاي آبرنگ براي پوستر ها و كارهاي تبليغاتي پولي به دست مي آورد اما آن پولها به ميزاني نبود كه شكمش را كاملا سير كند. او بعد ها چنين نوشت:واقعا گذراني فقيرانه داشتم و هيچ وقت نمي توانستم حتي غذاي روزانه ام را فراهم كنم.گرسنگي گارد محافظ وفادار من بود. لحظه اي تركم نمي كرد و در هر چه داشتم شريك مي شد.
هيتلر كيست؟؟؟
آيا هيتلر قاتل قرن بيستم است ؟!
ماجراي حزب نازي و چگونگي تشكيل آن....؟!
شما طرفدار هيتلر هستيد يا مخالف او...؟!
آيا هيتلر يك وطن پرست بود ؟!
آن چيزي كه همه از هيتلر مي دانند اين است که:هيتلر 6 ميليون يهودي را توي كوره هاي آدم سوزي كشت.هيتلر در حمله به لهستان همه جا را به خاك و خون كشيد.
خيلي ها معتقد هستند كه لهستان را هيتلر نابود كرد. ولي حقيقت اين است كه هيتلر فقط جنگ را شروع كرد.
پس از پايان جنگ متفقين تمامي مسئوليت هاي جنگ را به عهده شخص هيتلر و تعدادي از اطرافيانش انداختند! آري اين ساده ترين كار بود و يهوديان تا توانستند برايش حرف در آوردند.
آيا هيتلر را بايد به عنوان يك مبارز ستايش كرد؟
آيا مردم آلمان از هيتلر حمايت مي كردند؟! آيا از لحاظ فتوحات و جهان گشايي در عرصه تاريخ هيتلر با اسكندر كبير ناپلئون بناپارت و جوليوس سزار هم طراز است؟!


مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر فروشگاه تندیس , مستند دیکتاتور بزرگ هیتلر , مستند هیتلر, مستند زندگینامه هیتلر , زندگینامه هیتلر , هیتلر
akhlagh بازدید : 269 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند چنگیزخان مغول

يك تجربه هيجان انگيز و بي نظير با بزرگترين مستند سازان

براي ديدن درنده ترين و مخوف ترين انسان هاي كره ي زمين آماده شويد

كودكي تا جواني
چنگيز با نام تموچين در سالهايي بين ۱۱۶۲ تا ۱۱۶۷ ميلادي به دنيا آمد. نخستين پسر يسوجي، رئيس قبيله كياد، از خاندان برجي‌گين. در زمان يسوجي و آغاز احوال چنگيز اقوام مغول و تاتار يكي مطيع ديگري نبودند و هر يك از خود داراي رئيس قبيله جداگانه‌اي بودند و پيوسته ميان ايشان جنگ و خصومت بود. تموچين در سيزده سالگي پدرش را از دست داده بود، افزون بر اينكه اقوام زير اطاعت پدرش از وي روي گرداندند، اقوام ديگر نيز با وي و خانواده اش به خصومت برخاستند.....
به قدرت رسيدن
چنگيز به واسطه‌اي آشنايي كه با اونگ‌خان رهبر يكي از اقوام مغول داشت رو به او نهاد. اونگ‌خان بنابر دوستي كه با پدر تموچين داشت از وي به خوبي پذيرايي كرد و نهايت احترام را به وي روا داشت. تموچين با اونگ‌خان دل يكي نموده و با دشمنانش جنگها كرد از جمله با برادر اونگ خان كه در مقام مخالفت بود جنگيد و او را شكست داد. چون قبايل و اقوام تايجوت و سالجوت و قنقرات و جلاير و تاتار تسلط تموچين و دولت‌خواهي او را با اونگ خان مشاهده كردند با يكديگر براي جنگ با ايشان پيمان بستند و بنابر باورهاي ديني خود اسب، گاو و قوچ و سگ آورده كشتند و گفتند كه اگر خلاف پيمان كنيم اين چنين كشته شويم و در عقيده‌اي ايشان سوگندي ازين عظيم تر نيست.تموچين و اونگ خان از اين موضوع آگاهي يافته به دفع آنها شتافته طي جنگهاي شديدي بر ايشان پيروز شدند. بدين ترتيب تموچين مدت هفت سال در خدمت اونگ خان بسر برد، تا آنجا كه امراي اونگ خان بر وي رشك برده .......


مستند چنگیزخان مغول مستند چنگیز خان مغول ... یک تجربه هیجان انگیز و بی نظیر با بزرگترین مستند سازان ... در زمان یسوجی و آغاز احوال چنگیز اقوام مغول و تاتار یکی مطیع دیگری
akhlagh بازدید : 225 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند

از سلسه سمینارهای ازدواج موفق

آیا خواهان یک زندگی و ازدواج موفق و با دوام هستید؟


آیا از بگو مگو و مشاجره های همیشگی به ستوه آمده اید؟

آیا اطلاعاتی از روانشناسی زنان و نیازهای گوناگون آنان دارید؟

سخنران : دکتر آرمان داوری
دکتر آرمان داوری ، هم اکنون رئیس بیمارستان رسالت تهران و طراح دوره جامع ازدواج موفق در ایران است. تاکنون برنامه های فراوانی از ایشان در شبکه های جام جم ، چهار سیما و abc news و ... پخش شده است.


روش فروش آموزش فوتبال خرید پستی از مبتدي تا حرفه اي. عکس گوناگون عکس فروش طبیعت و حیوانات*فروش آموزش فوتبال برای از مبتدي زنگ تا حرفه اي فروش اینترنتی عکس
akhlagh بازدید : 190 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آنچه زنان باید درباره مردان بدانند

از سلسله سمینارهای ازدواج موفق

تقدیم به زنانیکه خواهان خوشبختی و یک زندگی موفق هستند

چقدر از دنیای مردان شناخت دارید؟

آیا می خواهید اسرار و عادات مرد مورد علاقه خود را بهتر بشناسید؟

سخنران : دکتر آرمان داوری
دکتر آرمان داوری ، هم اکنون رئیس بیمارستان رسالت تهران و طراح دوره جامع ازدواج موفق در ایران است. تاکنون برنامه های فراوانی از ایشان در شبکه های جام جم ، چهار سیما و abc news و ... پخش شده است.


آنچه زنان باید درباره مردان بدانند بعضی مردان مایلند بدانند که چقدر از لحاظ جنسی برای دیگر زنان جالبند و در روابط طولانی این سوال برایشان پـیش می آید که آیا هنـوز در بازار
akhlagh بازدید : 234 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش پرورش مرغ تخم گذار

بصورت چندرسانه ای و مالتی مدیا

شغلی تضمین شده ، پر درآمد و اشتغال زا

تخم مرغ بعنوان یکی از محصولات همیشگی در سبد خرید خانوارهای ایرانی و یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در کشورمان مطرح می باشد و تورم در بالا رفتن قیمت آن نقش مهم و اساسی ایفا می نماید، از این رو میتواند برای شما بعنوان شغلی پر درآمد و تضمین شده به حساب آید.
در این مجموعه نفیس که بصورت چند رسانه ای ساخته شده است، شماکلیه مراحل راه اندازی مرغداری و پرورش مرغ تخم گذار را خواهید آموخت.

بخشی از مطالب و محتویات این مجموعه آموزشی :
مشخصات عمومی
تاسیسات و تجهیزات
مدیریت پرورش
مدیریت تولید تخم مرغ
بیماری ها و عوامل خطر ساز
تغذیه
و …


آموزش پرورش مرغ تخم گذار آموزش پرورش مرغ تخم گذار مرغداری مزرعه پرورش مرغ. ... برچسب: آموزش پرورش مرغ, تولید تخم مرغ, مدیریت پرورش, مرغ, مرغ تخم گذار, مرغداری, پرورش مرغ

تعداد صفحات : 113

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1124
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 598
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,767
  • بازدید ماه : 1,074
  • بازدید سال : 79,760
  • بازدید کلی : 1,420,653
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X