loading...
akhlagh
akhlagh بازدید : 212 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش فوتبال از مبتدی تا حرفه ای

به زبان فارسي


مجموعه آموزش ها و فيلم هاي فشرده آموزش فوتبال به شما كمك مي كند حركات و تمرينات اين رشته ورزشي زيبا را از سطح مبتدي تا فوق حرفه اي دنبال نماييد و آموزش ببينيد. اين مجموعه ي كامل و بسيار حرفه اي شامل: آموزش كليه تمرينات لازم براي پست هاي مختلف مانند دروازبان ، دفاع ، هافبك چپ و راست و حمله و انواع سيستم هاي چيده مان و .... به دو صورت فيلم و انيميشن .

اين بسته آموزشي در كمك به نوجوانان و جوانان براي يادگيري اصول علمي ورزش فوتبال بسيار مفيد است.
ضمنا فیلم آموزش فوتبال توسط ستاره محبوب فوتبال جهان دیوید بکهام همراه این مجموعه بعنوان هدیه به خریداران عزیز داده میشود.


آموزش فوتبال از مبتدی تا حرفه ای روش فروش آموزش فوتبال خرید پستی از مبتدي تا حرفه اي. عکس گوناگون عکس فروش طبیعت و حیوانات*فروش آموزش فوتبال برای از مبتدي زنگ تا حرفه اي فروش اینترنتی عکس
akhlagh بازدید : 209 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

گلچین مداحی نزار القطری

اسم اصلي نزار القطري، نزار فضل الله رواني است (يعني اسم پدرش فضل الله است) و در تاريخ پنجم ژوئن 1971 در قــطربه دنيا آمده. او به زبان هاي عربي، فارسي، انگليسي و اردو تسلط کامل دارد. نـــزار قطري داراي ســـــــــه فرزند است بــا نام هاي کوثر، حسين و علي. نزار القطري مدتي مقيم لندن بوده است و در حال حاضر در کويت ساکن است. وي تحصيلاتش را در قطر به اتمام رسانده است. از شش سالگي به مدرسه رفته و در هشت سالگي شروع به حفظ قرآن کرده و توانـــسته نيمي از قرآن را از بر کند. مداحي را از 8 سالگي و با دو بيت از قصيده اي که مادرش زمزمه مي کرد شروع کرد. زماني که مشتاقانه براي قرائت قرآن به حسينيه مي رفت. جالب است که به خاطر اينکه از آن قصيده فقط دو بيت را حفظ کرده بود در مداحي هايش همان دو بيت را نزديک به بيست بار مي خواند! در همان ايام بود که روزي قصيده مشهور «خيرة الله من الخلق أبي» را خواند. و از آن زمان تـــــــــا کنون در پايان تمــام مجالسي که نزار قطري در آن مداحي مي کند، اين قصيده را تکرار ميکند و هر شب آن را مي خواند. نزار قطري 28 سال است که اين قصيده را مي خواند.


گلچین مداحی نزار القطری گلچین مداحی نزار القطری. خرید پستی گلچین مجموعه مداحی های حاج نزار القطری,CD و DVD,كامپيـوتر. دانلود نوحه نزار القطری. نزار قطری. گلچین مداحی نزار القطری
akhlagh بازدید : 177 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند همگام با دایناسورها

دايناسورها، يكي ازانواع خزندگان ماقبل تاريخ بودند،دايناسورها، حدود 165 ميليون سال بر زمين حكمفرمايي كردند، اما 65 ميليون سال قبل، به طور مرموزي منقرض شدند. ديرينه شناسان، با مطالعه بقاياي فسيلي آنها، درباره دنياي ماقبل تاريخ به يافته هاي حيرت انگيزي رسيده اند.این مجموعه دریچه ای جدید درباره حیات و ساختار زندگی دایناسورها به روی شما می گشاید.
دایناسورها را می توان به دو گروه اصلی و بزرگ تقسیم کرد:دايناسورهاي گياهخوار( herbivores Dinosaur )دايناسورهاي گياه خوار از جمله بزرگترين حيوانات بودند که تا کنون بر روي زمين زندگي کرده اند و براي حفاظت از خود در مقابل حيوانات شکاري به جثه بزرگ خود و بدن مسلح خود متکي بودند. آنها بيشتر اوقات روز را به چريدن بر روي گياهان مي‌گذراندند. براکيوزاروس عظيم‌الجثه 25 متر طول و 76 تن وزن داشت . گردن بلندش او رادر رسيدن به رستني‌هايي که براي ديگر دايناسورها خیلی بلند بودند ياري مي‌کرد
.


مستند همگام با دایناسورها رکس, تیرانوزر, تیرانوزور, خرید, مستند همگام با دایناسورها, خرید اینترنتی, دايناسورهايدايناسورهاي گياهخوار, دایناسورها, فیلم, فیلم مستند, گوشتخوار,
akhlagh بازدید : 214 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه ابزارهای فتوشاپ

Adobe Creative Suite Master Collection CS4

مجموعه عظیمی از تمامی نرم افزارهای گرافیکی، میکس و مونتاژ ویدیویی و صوتی ، ساخت فیلم و طراحی وب سایت کمپانی Adobe !

Adobe Creative Suite Master Collection CS4 نام کاملترین مجموعه نرم افزاری شرکت adobe میباشد که با دارا بودن تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی ، طراحی وب ، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف میکند !
Master Collection رسما از سوی کمپانی Adobe در اواخر ماه اکتبر منتشر شد و ما نسخه کامل و بی نقص و کاملا اکتیو شده این بسته بزرگ را به همراه DVD اصلی Additional Conent Pack مخصوص Master Collection که شامل تمامی Extra های مورد نیاز کمپانی Adobe برای نرم افزار های بزرگ این پکیج است را آماده تهیه هموطنان کرده ایم .


مجموعه ابزارهای فتوشاپ iconدانلود پلایگ فتوشاپ, مجموعه ابزار فتوشاپ, مجموعه پلاگین فتوشاپ, پلاگین کاربردی برای فتوشاپ, پک پلاگین فتوشاپ
akhlagh بازدید : 211 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند سیره عملی امام روح الله

مجموعه کامل مستند زندگی امام خمینی (ره) از سال 1357 تا 1368 پخش شده در صدا و سیما بطور کامل با بالاترین کیفیت- در این مجموعه، ابعاد مختلف زندگی و روابط امام اعم از حكومتداری، سیاست، فرهنگ، خانواده و... به تصویر كشیده شد. تولید مستند سیره عملی امام روح الله و پخش برخی سخنرانی‌های آرشیوی و كمتر پخش شده از امام راحل(ره) نوید دهنده رویكرد جدید سیما در باز تولید بیانات ایشان و تصاویر تاریخ انقلاب است كه در جریان پخش این مستند به وضوح اقبال چشمگیر مردم از آن مشخص شد.


مستند سیره عملی امام روح الله سیره عملی امام روح الله ( امام خمینی ). مستند 16 قسمتی سیره عملی امام روح الله با همکاری واحد مرکزی خبر و سروش رسانه به صورت لوح فشرده DVD عرضه شد
akhlagh بازدید : 258 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند شهادت آب

حتما شنیدید که همه ی ذرات هستی به نوعی تسبیح خدا می گوید

يك محقق ژاپني با انتشار يافته‌هاي تحقيقات خود مدعي شد كه مولكول‌هاي آب نسبت به مفاهيم انساني تأثيرپذيرند.
نظريه اين محقق ژاپني كه تاكنون از سوي مؤسسات علمي فيزيكي و زيست‌شناسي مورد تأييد قرار گرفته است، مبتني بر بررسي نمونه‌هاي فراواني از كريستال‌هاي منجمدشده آب و مقايسه آن با يكديگر است.
پروفسور «ايموتو»‌كه يافته‌هاي خود را در سه جلد كتاب ارائه كرده است، معتقد است كه مفاهيم متافيزيكي محيط بر روي تركيب مولكولي آب تأثير مي‌گذارد.
اين دانشمند ژاپني كه فارغ‌التحصيل دانشگاه يوكوهاماست، داراي يك مؤسسه تحقيقاتي به نام SHM در ژاپن است كه امور تحقيقاتي مربوط به كريستاليزه شدن آب را در آنجا انجام مي‌دهد.
آب، پيام مهمي براي ما دارد. آب به ما مي‌گويد كه نگاه عميق‌تري به خودمان بيندازيم. زماني كه با آيينه آب به تماشاي خود مي‌نشينيم، اين پيام به طور شگفت‌آوري خود را شفاف و درخشان مي‌كند. مي‌دانيم كه زندگي بشر مستقيما به كيفيت آبي كه در اطراف ما يا درون بدن ماست، روي آورده است. تصاوير و اطلاعات ارائه‌شده در اين مقاله،‌ بازتابي از فعاليت «ماسارو ايموتو»، محقق خلاق و روياپرداز ژاپني است. «ايموتو» كتابي با نام «پيغام آب» منتشر كرده كه برگرفته از يافته‌هاي تحقيقات جهاني وي است. اگر شما نسبت به تأثيرپذيري افكارتان از وقايع درون يا پيرامونتان شك و ترديد داريد، اطلاعات و عكس‌هايي كه در اينجا آورده شده را ببيند. اين تصاوير مستقيما بر اساس نتايج به دست آمده در كتاب انتشاريافته «ايموتو» است، مطمئنا در فكر و ذهن شما دگرگوني پديد مي‌آورد و عقايد شما را عميقا تغيير خواهد داد.


مستند شهادت آب شهادت اب, مستند شهادت آب !دانلود, دانلود مستند شهادت آب, دانلود شهادت آب, معجزه آب, سی دی شهادت آب, شهادت آب دانلود, دانلود معجزه آب, مستند شهادت اب
akhlagh بازدید : 202 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه تصاویر مذهبی

عکس هاي اماکن مقدس و اسماء و آیات مقدس

قابل استفاده طراحان و گرافیستها

این مجموعه در بردارنده بیش از 3400 طرح و نقش به صورت برداری vector می باشد و شامل : نقشهای اسلیمی با تنوع فراوان با عنوان بندیهای شمسه / حاشیه / قاب / گل و بوته / زمینه و .. دارای دو پسوند JPG و EPS برای استفاده بهتر طراحان عزیز می باشد .
با استفاده از طرحهای این مجموعه و اجرای آن در محیط برداری مانند CorelDRAW میتوانید به خلق آثار جدید دست یابید. فایلهای این پکیج در فولدر های دسته بندی شده و کاملا مشخص می باشند و براحتی در سیستم کپی می شوند .
موارد استفاده:
چاپ افست ، بنر ، فلکس ، صفحات وب ، کلیپهای تصویری ، طراحی مالتی مدیا و کلیه ی افراد علاقه مند به طرح های اسلامی و مذهبی.


مجموعه تصاویر مذهبی عكس مذهبي ,عكس محرم,عكس مذهبي جديد ,عكس مخصوص محرم,عكس هاي محرم,محرم,عكس براي محرم,عكسهاي محرم,عكس براي موبايل محرم,موبايل اسلامي,محرم در موبايل,سايت عكس محرم,اس ام اس مخصوص محرم,آهنگ موبايل مخصوص محرم,تم موبايل مخصوص موبايل,محرم,جديدترين عكس هاي محرم,محرم در ايران,محرم 87,عكس مخصوص محرم,عكس مخصوص پس زمينه ,عكس موبايل ,والپيپر جديد محرم
akhlagh بازدید : 185 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

گلچین مداحی حضرت فاطمه (س)

گلچین زیباترین مجالس مدیحه سرایی حضرت فاطمه (س) به صورت صوتی و تصویری از مداحان اهل بیت (ع) طاهری ، ارضی ، کریمی ، حدادیان و ...
حدیث شریف کساء (متن وقرائت کامل)

صد ها صفحه مطلب برگزید ه جهت شناخت بیشتر حضرت فاطمه زهرا (س) شامل :
شناسنامه ، اسامی القاب و کنیه ، نام گذارى حضرت زهرا ، دوران کود کی ، وقایع درگذشت مادر (حضرت خدیجه (س) ) ، جلوه های رفتاری واخلاقی ، رفتار با پدر ، فاطمه زهرا در صحنه‏ آموزش ، رفتار با همسر ، ايثار و بخشش‏هاى حضرت زهرا ، نقش حضرت زهرا در نبرد هاى اسلام ، خطبه فدكيه حضرت زهرا در مسجد ، مصحف حضرت فاطمه زهرا ، خطبه ها و سخنان ، نسب (حضرت خديجه (س) و نياكان مادرى ) و (حضرت محمد (ص) و نياكان پدرى) ، فرزند ان ، ادعیه واعمال حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) ، بهترين موقع د عا از ديدگاه حضرت زهرا (س) و ...

عکسهای بسیار زیبا از نام مبارک حضرت فاطمه برای پشت زمینه ویندوز و موبایل و همچنین قابل استفاده طراحان و گرافیستها
توجه داشته باشید که این مجموعه شامل فرمتهای مختلف مانند MPEG4 برای فایلهای تصویری و MP3و WMA برای فایلهای صوتی می باشد که برای اجرا نیاز به نرم افزار خاص خود دارند. برای اجرای فایلهای تصویری بر روی کامپیوتر می توانید برنامه Codec.exe را از روی سی دی نصب کنید و با آن به تماشای فایلهای تصویری بپردازید.


گلچین مداحی حضرت فاطمه (س) گلچين سينه زني شهادت حضرت فاطمه زهرا (س). ويژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س). طي سال 83 تا 87 از مداحان اهل بيت عليهم السلام. با پسوند MP 3 ...
akhlagh بازدید : 186 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند مرگ مرد یخی

در سال 1991 زمانی که گروهی از کوهنوردان در حال عبور از دامنه های آلپ بودند، متوجه بقایای جسد انسانی که در دل یخها مدفون شده بود شدند. تحقیقات و بررسی های مختلف بر روی این انسان یخی آغاز شد و دانشمندان در همان ابتدا به نتایج جالبی دست یافتند: مرد یخی به قتل رسیده بود. تحقیقات بر سر چگونگی کشته شدن وی و علت مرگ این مرد یخی که بعد ها "اوتزی" نام گرفت، قدیمی ترین پرونده ی جنایی در جهان را تشکیل داده است.

اوتزی یا اوتسی مردِ یخی یا فریتسِ یخ‌زده یا مرد سیمیلائون نام‌های امروزی مومیایی طبیعی خوب به‌جامانده مردی‌است از سال 3300(پیش از میلاد). این پیکر یخ‌زده در 1991 در یخ‌رود شنالشتال در کوه‌های آلپ اوتسال در نزدیکی هاوبسلابیوخ در مرز میان اتریش و ایتالیا یافت‌شد. نام او را از اوتسال همان منطقه‌ای که وی را یافتند گرفته‌شده‌است. او کهن‌ترین مومیایی طبیعی یافت‌شده در اروپاست.
در راديوگرافي كه در سال 2001 روي بقاياي «اوتزي» انجام شد، يك پيكان در كتف آن مشاهده شد، اما اكنون اين محققان با استفاده از تكنيك پيشرفته پرتونگاري مقطعي اشعه X كشف كردند كه اين مرد يخي از ناحيه شريان بطن چپ نيز مجروح شده است و همچنين اين تصاوير حضور غده بزرگي از تجمع خون در بافت اطراف اين زخم را نشان مي دهد

مطالعات نشان مي‏دهد كه او در نتيجه يك درگيري كشته شده و مرگ او، قتل نبوده است. اين پاسخ مي‏تواند ديرينه‏ ترين پرونده جنايي جهان را براي هميشه ببندد.


مستند مرگ مرد یخی, مستند, خرید پستی, خرید اینترنتی, مرد یخی, مرگ, مستند مرد یخی, سی دی مرد یخی, یخمستند مرد مرده, مستندهای جذاب زدگی,
akhlagh بازدید : 220 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند سرزمین اکتشافی ماموتها

ماموتها از جمله جذاب ترين گونه هاي منقرض شده هستند که تنها 13هزار سال با بشر امروزي فاصله دارند. از اين رو کشف هرگونه مدرکي در خصوص چگونگي انقراض نسل آنها براي دانشمندان جذاب خواهد بود. ماموتها و گونه مهمي از آنها يعني ماموت هاي پشمالو که به ماموت هاي توندرا نيز شهرت دارند در مناطق آمريکايي شمالي و اوراسياي شمالي ساکن بوده و درخصوص انقراض نسل آنها صحبت ها و نظريه های گوناگوني وجود دارد
اکنون در راستاي نظريه هايي که تا پيش از اين درباره چگونگي انقراض نسل اين جانوارن عظيم الجثه ارائه شده، دانشمندان درباره از بين رفتن ماموت ها بر اثر برخوردهاي فضايي به داده هاي جديدي دست يافته اند که مي تواند بيش از گذشته به افزايش سطح درک دانشمندان و ديرينه شناسان در اين خصوص منجر شود.


مستند سرزمین اکتشافی ماموتها مستند سرزمین اکتشافی ماموتها. 1DVD فرمت AVI. زبان انگلیسی. ماموتها از جمله جذاب ترين گونه ... مستند سرزمین اکتشافی ماموتها , مستند , سرزمین , اکتشافی

تعداد صفحات : 113

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1124
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 336
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 79,542
  • بازدید کلی : 1,420,435
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X